Výuka Maketingu v 1. ročníku je zaměřena převážně na praktické příklady a využití teoretických znalostí v praxi.
Pro ověření znalostí měli studenti za úkol odpovědět na následující otázky k tématu „komunikační mix“
1) Vzpomeňte si na reklamu, která vás zaujala – která to je a proč vás zaujala?
2) Jmenujte reklamní média a u každého napište jeho výhody a nevýhody.
3) Které z nástrojů podpory prodeje využíváte nejčastěji? Proč?
4) Ovlivňují vás prostředky přímého marketingu při rozhodování o nákupu? Kterým prostředkům přímého marketingu dáváte přednost a které vás obtěžují – dopisy, telefonáty, e-maily, SMS,…
5) Najděte na internetu Guerilla reklamu, která se vám líbí, a pošlete mi odkaz (e-mailem). Proč se vám líbí právě tato?
6) Pošlete mi odkaz (e-mailem) na virální video, které vás zaujalo. Proč vás zaujalo?
7) Co si myslíte o osobním doporučení? Ovlivnilo vás někdy osobní doporučení při vašem rozhodování? Kdy?
Zde jsou nejhezčí letošní práce:
Kateřina Kopková
Ing. Eliška Galambicová, vyučující ekonomických předmětů a účetnictví