Marketing v 1. ročníku

Výuka Maketingu v 1. ročníku je zaměřena převážně na praktické příklady a využití teoretických znalostí v praxi.

Pro ověření znalostí měli studenti za úkol odpovědět na následující otázky k tématu „komunikační mix“

1) Vzpomeňte si na reklamu, která vás zaujala – která to je a proč vás zaujala?

2) Jmenujte reklamní média a u každého napište jeho výhody a nevýhody.

3) Které z nástrojů podpory prodeje využíváte nejčastěji? Proč?

4) Ovlivňují vás prostředky přímého marketingu při rozhodování o nákupu? Kterým prostředkům přímého marketingu dáváte přednost a které vás obtěžují – dopisy, telefonáty, e-maily, SMS,…

5) Najděte na internetu Guerilla reklamu, která se vám líbí, a pošlete mi odkaz (e-mailem). Proč se vám líbí právě tato?

6) Pošlete mi odkaz (e-mailem) na virální video, které vás zaujalo. Proč vás zaujalo?

7) Co si myslíte o osobním doporučení? Ovlivnilo vás někdy osobní doporučení při vašem rozhodování? Kdy?

 

Zde jsou nejhezčí letošní práce:

Kristýna Joniecová

 

Veronika Kováczová

Kateřina Kopková

 

Ing. Eliška Galambicová, vyučující ekonomických předmětů a účetnictví


  • Přijímací řízení vrcholí

    Přijímací řízení do 1. ročníku vzdělávání pro školní rok 2018/19 vrcholí. Řádné termíny 1. kola jsou skoro za námi, probíhají motivační pohovory a za necelých 14 dnů zveřejníme výsledky. Také v tomto školním roce jsem otevřeli přípravný kurz z českého jazyka a literatury a matematiky, které se konali každé úterý. Poslední kurz letošního přípravného kurzu […]

    Více informací
  • Zdravice našeho zakladatele školy

    Před 25 lety se školní branka Moravskoslezské obchodní akademie otevřela poprvé… Zdravice zakladatele školy k 25. výročí jejího založení Milí absolventi školy, srdečně Vás pozdravuji u příležitosti 25. výročí založení školy. Čtvrtstoletí existence školy je pro mě svátkem naplněným vzpomínkami na Vás. Jsem tuze rád, že jsem mohl právě s Vámi prožít téměř polovinu svého profesního […]

    Více informací

Přijímací řízení


Nejnovější videa